Barsel-/Barnetreff i barnehagen

I 2024 så starter vi opp med barsel-/barnetreff i Eidsfoss Barnehage, for barn under 3 år. Dette gleder vi oss veldig til!

I den oppsatte tiden, så er det dere foreldre og omsorgspersoner som kan være med å legge føringer for temaer. Forslag til temaer kan være soving, mat, barnebøker eller annet som opptar dere. Ellers er vi i Eidsfoss Barnehage en syngende barnehage. Så vi tenker at det er naturlig å synge noen kjente og kanskje ukjente sanger for barna. Vi har også tilgang til leker, maling og tegnesaker. Så dette vil også være naturlige aktiviteter i ett barsel-/barnetreff i barnehagen.

Vi serverer ikke kaffe, te eller annet varmt i frykt for at barna skal få varm drikke over seg.

Så har du ett barn hjemme, som er under 3 år, er du hjertelig velkommen på barsel-/barnetreff her hos oss.

Send en melding til styrer Ellen før første gang du kommer på tlf: 936 01 380, så har vi en oversikt over hvem som deltar. Eventuelt ta kontakt dersom det er noen spørsmål.

Vi gleder oss til å se dere!